midi bestand

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

om mijn muziek op mijn weblog te wijzigen moet ik mijn muziek omzetten naar een midi bestand,iemand enig idee hoe ik dit kan doen.
is hier een midi creator voor of iets dergelijks?
:?

alvast bedankt voor je reactie

Je kan toch rechtstreeks MIDI files downloaden van het internet, dacht ik.

Ik heb in ieder geval iemand in de familie die dit doet. (speelt gitaar...)

Of geef in Google even in:

MIDIFILES DOWNLOADEN.....en je hebt maar te kiezen...

er zijn idd duizenden midifiles op het internet gratis af te halen.
convertor bestaat volgens mij niet hoor, midi is in verschillende sporen, mp3 niet!!
bedankt voor je reactie maar hiermee is het probleem niet opgelost.

ik heb specifieke muziek die ik wil omzetten naar een midi bestand,
mischien dat iemand anders weet hoe dit kan.
zodat ik het kan plaatsen op mijn weblog.

dit is bij mijn weten onmogelijk!! of je moest in een programma als 'cakewalk' alle stemmen zelf inspelen...

als het voor op je blog is kan je toch ook gewoon het mp3 bestand erop zetten...

Hallo,


Toch oppassen met het plaatsen van muziek op uw blog.
U mag zeker geen auteursrechten schenden, als u op blog bezoek bekomt van Sabam en de auteursrechten worden geschonden dan hebt je prijs.

Wenst u meer te weten over Sabam klikt dan op deze link

http://www.sabam.be/gd/index.html

Pépe

hoi

als het voor op je blog is kan je toch ook gewoon het mp3 bestand erop zetten...

dat probeer ik maar dat wil dus niet lukken omdat het geen midi bestand is




Toch oppassen met het plaatsen van muziek op uw blog.
U mag zeker geen auteursrechten schenden, als u op blog bezoek bekomt van Sabam en de auteursrechten worden geschonden dan hebt je prijs.

het gaat hier vooraal om hele oude en eigen muziek dus dat lijkt me geen probleem.

ik ga het morgen nog eens opnieuw bekijken

Hallo,


Normaal moet het kunnen uw eigen MP3 muziek op uw blog te plaatsen

Uitleg webmaster [quote]Geef op welke muziek u wenst te gebruiken op uw blog. Bloggen.be heeft enkele honderden liedjes reeds voor u klaar staan, maar u kan ook uw eigen muziek bestand toevoegen. Dit dient echter een MIDI bestand te zijn (.mid) of een MP3 bestand (.mp3), GEEN WAV, WMA of ander muziek formaat. [/quote]

Ook moet MP3 kunnen vanaf uw harde schijf

Uitleg webmaster [quote]Indien gewenst, kan u een muziekbestand selecteren van uw harde schijf via "bladeren" om deze toe te laten voegen. Max. 100 kb. Voorwaarde is dat de muziek .mid of .mp3 is.[/quote]

Pépe
oke bedamkt voor je reactie
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!