archief werkt niet

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

ik heb mijn archief op per bericht gezet, en nu werkt het nietmeer, bij instellingen is er niets veranderd, niet word automatisch verwijdert en er wordt archief bijgehouden, en toch werkt het niet, telkens als je dan op een bericht klikt bij archief dan verschijnt er dit:

[quote]Er zijn geen (recente) berichten meer...

Klik op de pijl naar links voor het archief...[/quote]

per week gaat dan weer wel, maar dan kan je niet zien over wat dat het gaat.
:x :evil:


[url]http://www.bloggen.be/xuan[/url]

url

maar als ik dan bij adres de laatste stuk vanaf [quote]&stopdatum[/quote] weg doet en dan [quote]enter[/quote] duw, dan gaat het weer wel, dus nu weet ik al waar het probleem ligt, ik weet alleen niet hoe ik dit moet oplossen, natuurlijk kan ik het bij ondertitel als waarschuwing zetten, maar dan is het lastig voor alle bezoekers om dan al die moeite te doen(mss gaat de bezoekers aantal dan nog omlaag ook :shock: )maar als het ligt aan de uitzicht, is het wat moeilijk om dat te veranderen, want html(of is het bbcode is nogal moeilijk :?: ) is nogal moeilijk, ik heb verschillende keren geprobeerd voordat ik aan dit resultaat kwam.

Hallo xuan,


U moet 2 zaken bekijken:
1. Archief via personaliseer
2. Aantal berichten op de begin pagina via instellingen.

Wat is de bedoeling van archief per dag, dat al uw berichten van het beginpagina verdwijnen, dat gaat niet zolang bv. uw "aantal berichten op de begin pagina" is ingesteld op maand of 10 of meer.

Dus bekijk dit laatste eens, inloggen, instellingen, bij "aanpassen kenmerken" zien op wat het "aantal berichten op de begin pagina" is ingesteld, dit kan u wijzigen met het uitrol menu en dan op "wijzigen" klikken.

Wenst u geen enkel bericht op uw begin pagina, moet u "archief" op per dag instellen en "aantal berichten op het begin pagina" op week.

Ben op uw blog gaan kijken, maar kon wel vaststellen dat de links in uw archief wel werken.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!