Toplijsten

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

[quote="Sjaco"]Eh sorry ik bedoel als je klikt naar de overige lijsten en dan is het niet de top 1000 maar natuurlijk de top 100 van gisteren, dit is al weken hetzelfde. [/quote]

Sjaco u hebt volkomen gelijk, de "top 100 van gisteren" functioneert NIET.

Ik heb ondertussen ook mijn twijfels of de "top 100" en "top 100 sinds start bloggen.be" op dezelfde pagina wel functioneren, ga die ook eens voor een paar dagen op de voet volgen.

Pépe

Sorry "gast" ben ik, was uitgelogt zonder ik het zelf wist.

Pépe

Bedankt Pepe, trouwens op dit moment staan er hele andere lijsten,op de beginpagina van de lijsten!
dit gebeurd dan wel eens vakker er staan dan vierkantjes voor de namen i.p.v. rondjes!
Sjaco :?:

Hallo Sjaco,

Ik heb het ook al opgemerk, dat gebeurt wel meer, maar gewoonlijk verdwijnt dit na een paar uur, wat er nu opstaat zijn lijsten van een lange tijd terug, zullen maar wat afwachten, zal zich hopelijk wel van zelf herstellen. Wij zijn niet alleen, het is ook zo op het Seniorennet.

Pépe
hallo,heb dit ook al opgemerkt,daar verandert al maanden niets meer aan,wat me ook is opgevallen,is de pagina waar je kunt zien vanwaar je bezoekers komen,daar kijk ik soms eens naar,en daar verandert er ook niets aan de laatste maanden
www.bloggen.be/fredslog :?:

Beste bloggers,

Het is aan de webmaster doorgegeven.
Vriendelijke groeten.
Mod. Swakke
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!