Welkomstekst + Muziek

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Halo,

Ik slaag er niet altijd in om iets te posten, en daardoor heb ik af en toe een legen beginpagina, nu ik heb enkele weken geleden een blog gehad bij web-log.nl, en daar had je een soort welkomstekst, een tekst die altijd online bleef staan. Is dat hier ook, want ik heb het nog niet gevonden.

Voor muziek, ik zou graag een liedje van mijn pc erop zetten, maar die zijn iets te groot (+3MB)

Heeft er iemand oplossingen voor deze euvels?

Alvast bedankt!

Groetjes
Vogatoro

voor de muziek heb ik mischien een alternatief, als het een gewoon liedje is, en niets dat je zelf hebt opgenomen moet je eens op
www.radioblogclub.com gaan, daar je liedje zoeken en dan op dat blouw pijltje drukken, daar krijg je een kadertje tekst, koppieer dat en plak dat in een vrije tekst kader (gewoon bericht), maar vergeet zeker eerst niet het vakje brontext aan te duiden

I.v.m. die lege beginpagina, dat is zeer eenvoudig op te lossen:
Log in, ga naar "[b]Instellingen[/b]" en kies bij "[b]Aantal berichten op de beginpagina[/b]" :arrow: "[i]laatste 10 berichten[/i]" (of wat jouw voorkeur draagt)

-Rat-

Bedankt

Super bedankt jongens (of meisjes :lol: )
Het resultaat kan je vanaf nu bekijken, en ik ben er eerlijk gezegd fier op 8). Zonder dit forum was het zeker niet wat het nu is.
Groetjes,
en u immer dankbaar zijnde vogatoro
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!