mensen klagen dat ze niet

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

* op mijn blog kunnen
* degene die via google erop geraken die kunnen de lettercode van het gastenboek niet ontcijferen... de letters, cijfers zijn te dik...je kan ze niet goed lezen

groetekes
Erna

Hey Erna,

Zolang je leeft zullen er klagers en niet klagers zijn... jammer dat je je link van je blog niet doorgaf... zo kunnen wij dus niet controleren als het geklaag terecht of niet terecht is.

ps: voor té dikke cijfers kan ik je altijd doorverwijzen naar de weightwatchers-club, deze mensen zullen de te dikke cijfers verder begeleiden :wink:
de url van mijn blogje
[url]http://www.bloggen.be/Erna[/url]


op dit moment kan ik ook niet personalizeren...
ach ik kijk morgen of een andere dag wel weer
misschien lukt het dan
mijn leven hangt er ook niet van af he
maar ik vind het wel leuk om te doen



groetekes

Hallo Erna,

Onleesbaarheid van uw veiligheidscode is momenteel een technisch probleem. Ik verwittig de blogverantwoordelijke hiervan, die kan het nodige doen om de webmaster te verwittigen.


Pépe
daar ben ik blij mee.

Zou het kunnen dat ik teveel muziek/geluiden/beelden/cursor etc. op mijn blog had?
Ik heb een deel hiervan verwijderd...het lijkt beter nu...of is dit een verkeerde gedachte van mij?


groetekes
Erna

Beste Erna,

Daar kan jij niets aandoen aangezien het een technisch probleem is, ik heb de webmaster er van op de hoogte gebracht.
Vriendelijke groeten.
Swakke
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!