Ik kan niet inloggen

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Beste allemaal ik kan niet inloggen, is dit bij iedereen zo?
groeten Sjaco
Ik kom nu wel in het menu,maar dit staat nu vol met foutmeldingen en andere kleuren!
sjaco :(

Bloggers, alles is weer okee
sjaco :wink:

aalbersberg,

Ik had je blog gegenereerd :wink:
Vrg. Swakke

Beste Swakke alle foutmeldingen zijn terug en ik kan nu geen berichten postten,terwijl ik nu een best belangrijk bericht wil plaatsen
Sjaco

Hallo Sjaco,


Er zijn momenteel meer problemen heb ik opgemerkt.

Probeer zelf uw blog eens te genereren te vinden gans onderaan bij "instellingen", maar of het bij bloggen functioneert daarvoor durf ik mijn handen niet in het vuur steken.

Pépe

Ook dat heb ik gedaan Pepe, maar helaas ik kan niet meer iets plaatsen, en na het genereren komen er ook allemaal foutmeldingen.
Sjaco

Dan zal Swakke moeten tussen beide komen, maar ik geloof dat genereren vanop uw eigen blog hier bij bloggen, nog nooit gefunctioneerd heeft.

Sjaco, moed niet verliezen, het kan ook een tijdelijk technisch probleem zijn, dat verdwijnt zoals het gekomen is.

Pépe
te gek, webmaster en consorten voor de vlugge oplossing van de problemen.het lijkt nu ook allemaal wel sneller of het ligt aan mij,maar alles werkt weer, ik hoop ook de geografie,dat heb ik nog niet gechekt,maar berichten postten is natuurlijk het belangrijkste.
Sjaco 8)
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!