opeens heel kleine foto's op blog

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

hallo,
ik stel mij eerst even kort voor: ik ben Danny Desmet uit Aalter en een van mijn passies zijn oldtimers (als hobby). Jaarlijks organiseren wij een rit en nadien post ik de foto's op de blog zodat de deelnemers er nadien nog kunnen van genieten.
www.bloggen.be/oldtimerclub_maria_aalter .
Tot gisteren kon ik foto's posten op de blog van +-250kb die direct in vrij groot formaat zichtbaar waren, vanaf vandaag komen die foto's in het klein op de blog (waarna na erop klikken ze vergroten). Mijn vraag is: heb ik ergens een datalimiet overschreden waardoor dit gebeurt, is er ergens een instelling gewijzigd, of iets anders?
Kan er iemand mij op het juiste spoor zetten aub?

dank en groeten,
Danny Desmet
hallo,
kleine update : komt voor bij plaatsen van 1 foto , bij meerdere foto's komt dit fenomeen niet voor?
Beste,


Dit klopt en is normaal.

Als men maar één foto plaatst wordt deze automatisch verkleind naar 150 pixels, wordt links bovenaan uw bericht geplaatst, maar is aanklikbaar naar de originele grootte.

Je kan dit omzeilen door 2 maal deze foto te plaatsen en via wijzigen er één te verwijderen uit bericht.

Pépe
tnx pépé !

greetz.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!