blog niet op de lijst

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo dag,

Mijn blog verschijnt blijkbaar niet tussen de lijst van blogs, ook niet bij recent bijgewerkt enz... bizar, wie weet raad.

Met vriendelijke groeten
roger1

Hallo roger1

Ik kan niet opzoek gaan in de lijst van de blogs, want ik ken u blogadres niet.

De 60 recentste bijgewerkte blogs, functioneert wel hoor, maar dit kan zeer snel gaan, op het ogenblik is de 60 ste bijgewerkt blog gisterenavond bijgewerkt om21.28 uur. Wanneer is uwe bijgewerkt ?

Kijk eens in de catergorie van uw blog, daar zal hij waarschijnlijk nog wel te vinden zijn, bij de laatst "20 recentste bijgewerkte".

Wat momenteel niet werkt in de toplijsten, zijn de "25 laatste nieuwe" die wordt niet volledig bijgewerkt, af en toe wordt er één bijgeplaatst, dit is al enkele dagen zo, maar daar is de webmaster van op de hoogte.

Pépe

Probleem opgelost, werd gemeld per e-mail via mijn blog.

Pépe

Hoi,

Mijn pas geopende blog:
http://www.bloggen.be/saeftinghe/
Verschijnt [u]niet[/u] als nieuwe blog op de grote blog lijst
[u]Wél[/u] als nieuwe blog in de "kunst"" lijst
wordt [u]niet[/u] vermeld in de lijst van alle blogs die ondet "kunst" vallen

Zo belangrijk is het nu ook weer niet, kben toch nog aan het opbouwen, dus ik heb tijd....

Groetjes,
Annemiek

Hallo annemiek,

Dat uw blog niet verschijnt bij de "25 laatste nieuwe" is normaal want dit functioneert voor het moment niet, de webmaster is hiervan op de hoogte.

Hij is wel verschenen bij de laatste 20 nieuwe in de catergorie "kunst", wanneer hij hieruit verdwijnt, gaat u hem wel terugvinden in de lijst van alle blogs in deze catergorie.

Pépe

Bedankt voor je bevredigende antwoord Pépe. :D

Ehm ik lees net ergens anders dat er sites blanco zijn geweest vandaag.

de mijne dus ook, en nog steeds.... ondanks regelmatige hernieuwing.

Ik oefen geduld uit, dat werkte de vorige keer ook.

En eh o ja bedankt voor al jullie werk achter de schermen
:wink:

Annemiek

Hallo Annemiek,


Er zijn momenteel verschillende blogs met een wit scherm, de webmaster is ermee bezig, voorlopig niets doen en afwachten, maar dit komt zonder uw tussenkomst wel terug in orde.
Uw blog is nu toch nog verschenen bij de "25 laatste nieuwe" af en toe verschijnt er zo nog eens één.


Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!