Inhoud blog

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Ik heb een blog gemaakt met heel veel 'fotoverhaaltjes'.
Ik moet enorm veel gaan wijzigen, omdat ik niet meer wil werken met Photobucket. Photobucket heeft veel linken 'verbroken', omdat ze willen dat ik er voor ga betalen.
Ik ga het nu op een andere manier doen. Praktisch gezien betekent dit dat ik eerst wil gaan werken aan de oudste 'verhaaltjes'. Ik heb om die reden er voor gekozen om mijn verhaaltjes tijdens dit werk andersom neer te zetten: oudste eerst i.p.v. recente eerst. Dat scheelt me nogal veel scrollwerk en dus tijd.
Dat is gelukt, maar nu zie ik bij 'Inhoud blog' dat de titels niet veranderd zijn. De titels staan nog met de meest recente eerst. Kan ik deze volgorde ook wijzigen of is dat niet mogelijk?

Een aanvulling.
Ik zie zojuist bij de rubriek 'wijzigen' dat de meest recente bovenaan staat en ik vind geen optie om het andersom te doen: oudste bericht eerst.

Beste,


Bij het plaatsen van de "oudste eerst" veranderen de titels niet in "inhoud blog".

Het wijzigen dat je vindt bij "inhoud blog" is bedoeld om het aantal titels weer te geven in de rubriek "Inhoud blog"

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!