Ik zie de slideshow niet meer.

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Ik vink brontekst aan, plak de HTMLcode en vink brontekst terug uit om direct mijn slideshow te zien, vooraleer ik publiceer. Dit is me steeds gelukt tot een weekje geleden. Ik heb niets veranderd aan mijn instellingen en toch lukt me dit niet meer. Waar zit het probleem?
Bedankt.

Beste,


Wat is de URL van het blog.

Om zeker te zijn dat er geen fout zit in de Html code, kopieer eens een code van een andere slideshow, en voeg deze toe aan het blog (kan je nadien terug verwijderen) wordt deze wel weergegeven, dan zit er een fout in uw Html code.

Probeer eens.

Anders mag je mij de Html code via PB eens doorsturen.

Pépe

Mijn blog is "jufsandra1ka". Ik heb momenteel al verschillende HTML codes van verschillende sites (fotosnack,slideshow maker enz....) geplakt, brontekst uitgevinkt en normaal zie ik dan de slideshow verschijnen zodat ik kan centreren, vergoten, verkleinen,..... Maar dat lukt me dus niet meer. Zo ineens. Ik werk met windows8, maar werk voor blog gewoonlijk met IE omdat het met chrome ook niet lukt. De slideshow verschijnt wel op het blog, dat is al goed.
Het wordt maar steeds erger! Met windows 10 werkt er bijna niets meer! Ik vraag me af welke browser je nu best gebruikt om ,zoals vroeger, alles te zien wat je doet in je blog? Chrome geeft niet weer wat ik wil zien na het uitvinken van brontekst.Zelfde probleem nu met edge. Je kan nog altijd overschakelen naar een IE maar die geeft ook niets meer weer . Kan dus geen wijzigingen aanbrengen zoals kleur veranderen,centreren,...
Met welke browser werkt nu alles wel perfect, zoals vroeger?

Beste,


Normaal moet alles werken met Internet Explorer, maar het hangt er ook vanaf hoe uw editor voor u als gebruiker is ingesteld.

Pépe

Wat bedoel je precies hiermee?

Beste,


Log eens in op uw blog.

In het menu klik op "instellingen"

Scroll naar "soort editor voor u als gebruiker"

Hier kan je van editor wisselen, het is mogelijk dat uw editor is ingesteld op "nieuwe" en er iets niet functioneert, kies dan voor een andere editor bv "standaard normaal" het is mogelijk dat het nu wel lukt wat je wil doen op het blog.

Niet alle functies bij bloggen.be zijn compatibel met de verschillende browsers, die uit de grond gekomen zijn zoals paddenstoelen, Internet Explorer is dit normaal wel.

Met edge zijn ook verschillende functies die anders werken, zoals bv selecteren, kopiëren en plakken hier moet de sneltoetsen gebruiken

Pépe

Mijn editor stond reeds op normaal standaard ingesteld!

Probeer dan eens met deze in te stellen op "Nieuwe"

Pépe

Ik heb al alles geprobeerd maar niks lukt. Ik zie in de brontekst niets verschijnen,geen kleur veranderen aan de letters,niets centreren enz.
Niets werkt nog. Heb alle browsers geprobeerd, alle instellingen veranderd die ik maar kan veranderen. Wat kan ik nog proberen?

Beste,


Kan je eens printscreen doorsturen van wat je wel ziet.

Wat is de URL van het blog.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!