Linken naar facebook

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Als ik mijn berichten wil linken naar Facebook, dan geeft die telkens de verkeerde foto's weer daar.... degene die niks te maken hebben met het berichtje zelf.

Aangezien wel meerdere mensen hun webpagina linken naar facebook, lijkt me het wel mogelijk om te linken naar daar. Hoe komt het dat ik telkens verkeerde foto's van andere blogberichtjes krijg daar.

Mijn blog hier is griekenlandnatuurlijk en op facebook is dat idem maar dan met spatie.

Alvast bedankt!

Beste,


Kan je een link geven van een blog met een link naar Facebook.

Pépe

http://www.bloggen.be/griekenlandnatuur ... ID=2187306

Dat blog kent 2 foto's (over de sponzen) maar hij geeft woningen in MYkonos weer.

Op mijn facebookpagina 'griekenland natuurlijk' staat die onder datum van 11 april.... De foto die hij weergeeft als 'thumbnail' heeft totaal niets te maken met dat blogbericht.

Als ik een nieuwe blog wil linken geeft die ook enkel foto's van andere blogs waaruit ik kan kiezen... Ik moet dan aanvinken (geen foto') omdat een verkeerde foto ook niet de bedoeling is.

Als ik bijvoorbeeld volgende blog wil linken : http://www.bloggen.be/griekenlandnatuur ... ID=2169840

over de pelikanen dan geeft hij thumbnails van de Blog over DELOS of van de vulkaan waaruit ik moet kiezen... (heeft er niets mee te maken) dus dat wil je dan er niet bij...

https://www.facebook.com/pages/Griekenl ... 824?ref=hl

en uiteraard nog de link naar m'n facebookpagina

Beste,



Bedoel je soms, wanneer je een foto plaatst op het blog, door op de foto te klikken dat dan deze foto moet weergegeven worden op uw Facebook pagina ?

Pépe

Als ik het zo kan oplossen zou het ook goed zijn.
Het moet toch minstens 1 foto zijn , die bij dat betreffende blogartikel hoort.

Nu geeft die zelfs inhoud van een andere blog weer & verkeerde foto's...

Ik weet niet of u een facebookpagina heeft, maar ik zou zeggen, probeer eens een link te plaatsen van een blog.. dan stelt die daar 3 foto's voor waaruit ik kan kiezen en dan komt er een selectie van tekst (maar ook die is nu van verkeerdelijke blog)

Afin, ik vind het jammer dat het niet lukt want nu kan ik al die blogs niet meer plaatsen op fb en daarom ben ik eigenlijk hier beginnen bloggen. Omdat de notities van fb heel beperkt zijn.

Alleen de eerst blog die ik plaatste ging goed.. daarna ging het iedere keer verkeerd. Ik probeer elke dag weer opnieuw... Hopelijk geraakt het opgelost.

Alvast dank voor uw reactie

Beste,


Ik kan dit niet testen, ik heb geen Facebookpagina en hoef ik ook niet.

Als je een foto plaatst van uw harde schijf, plaatst dan de link van Facebook bij "Link geassocieerd met foto".

Door op de foto op uw blog te klikken komt men bij Facebook op de foto.

Pépe

In ieder geval bedankt voor de respons. Ik zal eens testen of het zo ook kan worden opgelost.

mvgr. C.Math
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!