ik zie geen berichten, anderen wel

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo allemaal!
Ik kreeg zonet te horen van iemand dat er zoveel reacties op mijn blog staan. Zelf zie ik maar een paar reacties bij mijn berichten, en helemaal niets in mijn gastenboek. En dit is ook zo wanneer ik niet inlog (mijn blog als gast bekijk), of wanneer ik inlog op de computer (in plaats van op de laptop).
Ik las hier de tip om eens een gastenboek toe te voegen, en dan terug te verwijderen, maar dat heeft niet geholpen.
Weet iemand wat hier aan de hand is?
Groetjes.

Beste,



Ik heb uw gastenboek bekeken met 3 verschillende browsers, maar er staat geen enkele reactie in uw gastenboek.

Als je wil weten hoeveel reacties geplaatst zijn op een bericht, ga dan via het menu naar "wijzigen" dan vind je tegenover het bericht hoeveel reacties er werden geplaatst, klik men daarop moet je ook de reactie kunnen lezen.

Pépe

@Pépe: bedankt voor uw antwoord.
Als ik via "wijzigen" de reacties wil lezen, staat er dat er 3 reacties zijn. Die drie kan ik probleemloos lezen.
Als ik op mijn blog onderaan de teksten kijk, kan ik ook alleen maar die 3 reacties zien.
Maar iemand anders zei me dat er veel meer reacties op staan. Hij noemde ook de namen, en dat waren allemaal mensen die ik ken (en die ik uitgenodigd heb mijn blog te bekijken).

Ik zal morgen eens vragen of die reacties onder mijn berichten stonden of in mijn gastenboek. Maar aangezien u niets in mijn gastenboek kunt vinden, zullen die reacties waarschijnlijk onder mijn berichten staan.

Zou u nog eens willen kijken, aub?

Met vriendelijke groet, Floortje.

Beste,


Er is helemaal niets mis met het gastenboek en het plaatsen van reacties.

Heb in uw gastenboek drie reacties als test geplaatst met 3 verschillende browsers.

Heb op het bericht van 4/12/2012 3 reacties geplaatst als test met de 3 verschillende browsers.

Heb terug uw blog geopend met deze 3 browsers en met alle wordt in het gastenboek en bij reacties deze 3 tests weergegeven.

Je mag deze terug van uw blog verwijderen.

Pépe

Beste Pépe,

Hartelijk bedankt voor alle moeite. Er blijkt een vergissing te zijn: de vriend dacht dat hij mijn blog bekeek, maar zat op een verkeerde site.
Mijn excuses!
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!