Wijzigen met W-icoontje lukt niet meer

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo Pepe,

Een bestaand bericht aanvullen of wijzigen via het plakken of W-icoontje lukte gisteren al niet meer, en vandaag is het nog steeds zo.
Bij aanvang zijn alle icoontjes fel van kleur - dus aanklikbaar-
Wanneer je echter je cursor plaatst binnen het bericht worden een aantal icoontjes minder lichtgevend en dus ook niet meer aanklikbaar en niet meer bruikbaar.
Tekt typen in het bericht kan nog wel, maar dat is voor mij dan wel dubbelwerken.

Groeten,
Renic

bloggen. be/schriek
editor is normaal

Hallo renic,


Kan je nog aanduiden waar juist om het blog dit voorkomt met die icoontjes, alsook met welke browser je gebruikt op uw blog.

Pépe

Hallo Pepe,

Gebruik al enkele jaren Windows XP met IE9 en ook Windows 7 met IE9.
In beide gevallen, dus op twee verschillende pc, hetzelfde probleem.
Wanneer ik in gelijk welk bericht van mijn blog iets wil wijzigen, vallen er enkele mogelijkheden weg zoals copiëren - plakken - terug - vooruit - word icoontje en nog enkele functies op het ogenblik dat ik de cursor plaats binnen het bericht, zodat ik van deze functies geen gebruik kan maken.

Groeten,

Renic

Hallo Pepe,

Kon zopas terug gebruik maken van de funkties en alle wijzigingen doorvoeren zoals voorheen.

Groeten,

Renic

Hallo Renic,


Bedankt voor dit te melden.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!