MIJN INSTELLINGEN....

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Goede morgen beste Pépé,nu weet ik niet 100% of ik hier op de juiste plaats zit,op je blogforum voor mijn vraagske.
Maar ik heb dus problemen met mijn "instellingen".
Ik zie dus maar ENKEL het voorste blad,wil ik dus onderaan klikken op de groene pijl,dan komt de'rop te staan,"de'r zijn géén recente berichten meer".
Nou heb ik het verschillende keren geprobeerd,bv. met 30 berichten,2 maanden enzo,maar noppes dus.
Nu staat hij op 50 berichten en ik zet alle dagen een berichtje de'rop,dus dit klopt absoluut niet ,is de eerste keer dat ik zoietske voorheb.
Daarom,zou het mss. mogelijk zijn om eens naar mijn blogje te kijken en hopelijk kan je dan ook dit probleem oplossen.
Dank u vriendelijk beste Pépé,namens Rebecca.
Dit hier is mijn blogje :

http://www.bloggen.be/friendship_betty/

Beste,



Archieven zijn op uw blog niet te vinden.

Kijk nu eens via instellingen op hoeveel berichten "Aantal berichten op de beginpagina" NU zijn ingesteld.

Laat dit eens weten.

Pépe

Hello beste Pépé,sorry,maar ik heb géén antwoordje gekregen in mijnen mailbox van jou,dus dacht ik dat je nog niet had geantwoord en daarna heb ik mijnen pc afgesloten.
Nou,in mijn eerste antwoordje staat de'r toch duidelijk bij,dat nu bij mijn "instellingen" 50 berichten staan hé.
Ik heb daar een knipsel van genomen,maar zie nergens staan,dat je hier een foto kan zetten.

En mijn laatste berichtje kan IKZELF in mijn blogje dus nog zien staan bij wijzigen/verwijderen,dit dateert van 14/08/2012.
Ikzelf zie het staan IN mijn blogje,maar het komt niet meer OP mijn blogje?
Waar is dit nou in godsnaam naartoe zeg?

Nu ken ik nog een blogster,die bij www.bloggen.be is,maar bij haar,keren haar crea's wel terug hoor :

http://www.bloggen.be/snoopy50/

Dus dan moet toch de fout ergens te vinden zijn aan mijn blogje hé Pépé?
Ik wil jou gerust per mail mijn paswoord opsturen hoor,zodat je het mss. kunt oplossen,want ik ben toch zo bang dat ik mijn eerste blad ga kwijtraken. Ik heb nu al bijna 5 jaar hetzelfde blogje Pépé,en tja,je begrijpt wel denk ikke,dat dit mijn hobby is natuurlijk.

Vriendelijk bedankt en ik zal hier zelf af en toe eens komen kijken,want kreeg echt géén berichtje,alhoewel het wel aangevinkt staat hoor,hier onderaan.Een vriendelijk groet van Rebecca en ik zou toch zoooooooo blij zijn,moest je mij kunnn helpen Pépé.

Hallo rebecca,


je mag mij gerust uw inloggegevens eens per mail doorsturen, ik zou dit eens willen bekijken, daar op uw blog 36 berichten worden weergegeven en er op uw blog 49 berichten staan.

Indien die is ingesteld op 50 zoals je meldt, zouden deze 49 alle moeten zichtbaar zijn.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!