Inloggen als co-auteur

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Vandaag opnieuw een blog aangemaakt. Ook meteen een co-auteur toegevoegd en de gegevens netjes bezorgd. De co-auteur kan echter niet inloggen met de gegevens die in de mail staan... Heb ook al geprobeerd eens in te loggen met een andere webbrowser of andere computer. Toch steeds de melding foutieve gebruikersnaam of paswoord. Strange...

Beste Aston,


U hebt reeds enkele malen geprobeerd met de co-auteur te verwijderen en terug aan te maken, doet geen moeite meer.

Ik heb dit getest, u kan de co-auteur aanmaken, maar met de gegevens kan men niet inloggen.

Ik ga dit onmiddellijk doorgeven naar de programmeurs, geduld, het is weekend voor iedereen.

Pépe

[quote="Pépe"]Beste Aston,


U hebt reeds enkele malen geprobeerd met de co-auteur te verwijderen en terug aan te maken, doet geen moeite meer.

Ik heb dit getest, u kan de co-auteur aanmaken, maar met de gegevens kan men niet inloggen.

Ik ga dit onmiddellijk doorgeven naar de programmeurs, geduld, het is weekend voor iedereen.

Pépe[/quote]

Bedankt voor de snelle reactie Pépe!

Hoi Pépé,

Heb je hier ondertussen al meer nieuws over? Niet dat ik jullie onder druk wil zetten hoor... :)

Groeten,
Aston

Hallo Aston,


Er werd mij juist gemeld dat het probleem is opgelost.

Pépe

[quote="Pépe"]Hallo Aston,


Er werd mij juist gemeld dat het probleem is opgelost.

Pépe[/quote]

Hoi Pépe,

Net geprobeerd, maar niet gelukt.

Ik heb:

- oude co-auteur verwijderd met de hoofdaccount
- nieuwe co-auteur toegevoegd
- proberen in te loggen met de nieuwe co-auteur

=> Niet gelukt

Dus blijkbaar toch nog een probleem.

Bedankt om dit te bekijken.

Greetz,

Aston

Beste,


U hebt gedeeltelijk gelijk.

Ben na uw opmerking zelf gaan testen, het lukt inderdaad niet met Firefox en Google Chrome, maar het lukt wel met Internet Explorer9.

U kan steeds deze browser gebruiken, tot het probleem volledig is opgelost.

Pépe

Pépe,

Dat is enorm vreemd, want ik gebruik IE9...

Groeten,

Aston

Al nieuws Pépe?

Groeten,

Aston

Beste,


Probeer eens alle cookies en tijdelijke internetbestanden van uw pc te verwijderen, sluit uw browser af en probeer dan nog eens in te loggen.

Heb juist nog een test gedaan met IE9 en u mag er gerust van zijn dat het wel functioneert met deze browser.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!