foto's te klein

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo, ik ben nog maar pas nieuw op bloggen.be, maar heb een technisch probleem. Ik ben de blog vooral gestart om een aantal van mijn foto's aan anderen te kunnen tonen. Bij de eerste berichten ging het ook goed: de foto's kwamen bladvullend op het scherm. Bij de laatste blogberichten ging dat niet meer: ik heb enkel een klein fotootje links van de blog. Ik heb al geprobeerd met de formaten van de foto's aan te passen, maar niets lijkt te lukken. Wat kan ik doen om terug bladvullende foto's te krijgen? Al bedankt!

Beste,


Kan je eens uw blogadres meedelen ?

Pépe

Beste,


Als je maar één foto plaatst via "foto van harde schijf" en "bladeren" wordt deze automatisch verkleind naar een breedte van 150 pixels en plaatst zich linksboven in uw bericht, maar is aanklikbaar naar de originele grootte.

Bij meerdere foto's vervalt dit.

Wil je nu één grotere foto dan de verkleinde in uw bericht, plaatst deze dan 2 maal en voegt toe, nadien gaat je via "wijzigen" terug naar dit bericht en je delete hiervan één foto, klik vervolgens onderaan op "wijzigen"

Kees is klaar.

Erg bedankt! Het lukt!!!
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!