Probleem met letter kleur + link ( url ) toevoegen

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo allemaal

Ik zit al een tijdje te sukkelen maar het lukt me niet dus hopelijk krijg ik hier een antwoord op :

Een tijd geleden kon ik nog mijn schrift in kleur zetten maar nu niet meer,
hoe komt dit ?
Ik heb al verschillende editors geprobeerd maar dan kan ik geen berichten meer toevoegen of wijzigen.

2de vraag : Ik zou graag een link willen delen op mijn blog maar dat gaat niet,er staat geen [url] of wat dan ook,als ik dan weer een andere editor probeer,dan kan ik wel een link toevoegen maar het bericht niet toevoegen.

Ingewikkeld hé,hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel,
alvast bedankt. :D

Hallo eniec,


U hebt het wel over de verschillende editors, maar over de door u gebruikte browser spreek je niet.

Kan je eens melden welke browser je gebruikt, alsook uw blogadres eens meedelen.

Pépe

[quote="Pépe"]Hallo eniec,


U hebt het wel over de verschillende editors, maar over de door u gebruikte browser spreek je niet.

Kan je eens melden welke browser je gebruikt, alsook uw blogadres eens meedelen.

Pépe[/quote]

Hallo

Mijn browser is Google Chrome.
Mijn blogadres : http://www.bloggen.be/savethegalgos/

Bedankt!

Beste eniec,


Alles met Google Chrome werkt niet op de blogs hoor.

Stelt uw editor in op "Normaal (standaard)" en gebruikt als browser Internet Explorer 9, het zal u dan wel lukken.

Pépe

[quote="Pépe"]Beste eniec,


Alles met Google Chrome werkt niet op de blogs hoor.

Stelt uw editor in op "Normaal (standaard)" en gebruikt als browser Internet Explorer 9, het zal u dan wel lukken.

Pépe[/quote]

Oke bedankt! :D
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!