geen muziekknoppen bij gebruik Mozilla Firefox

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Weet iemand raad!
Ik heb Mozilla Firefox geïnstalleerd (voorheen gebruikte ik alleen Internet Explorer), maar telkens ik in Firefox een blog open, waarin zich één of meerdere muziekknoppen bevinden, verschijnt i.p.v. een muziekknop een leeg wit vak met groen teken in. De muziekknop is dus in geen geval bruikbaar.
Op de plaats waar een mp3 muziekknop normaal moet verschijnen, staat onder het groene teken in het lege vak te lezen "Klik hier om de plugin te downloaden, maar wanneer ik op de link klik, geraak ik niet verder dan hooguit 2 stappen verder.
Bovenaan de blogpagina staat eveneens een tekst te lezen: "ER ZIJN EXTRA PLUGINS VEREIST OM ALLE MEDIA OP DEZE PAGINAB WEER TE GEVEN", maar ik geraak er niet uit, ook al klik ik op de link.
Dezelfde blogpagina's vallen buiten het scherm, wat bij Internet Explorer niet is.
Wat kan ik doen?
Dank aan wie me hierbij kan helpen.

Hallo Gast,


Mogen wij de reden kennen waarom u bent overgeschakelt, mocht dit zonder reden zijn, zou ik zeggen terug naar internet explorer


Pépe

Zal wel iets met je instellingen te maken hebben, denk ik...

Al eens geprobeerd om alle "cookies" te wissen.

EXTRA :arrow: INTERNETOPTIES :arrow: Cookies verwijderen.

Hey Gast,

Om dit euvel op te lossen vind je op deze pagina: https://addons.mozilla.org/extensions.php?app=firefox
alle extenties die je nodig hebt

grtz
ik heb hetzelfde probleem...ook firefox gebruiker, maar heb van iemand anders gehoord die ook naar men blog kwam kijken dat hij het ook heeft, en hij is een IE gebruiker.
welke van die ad-ons moet ik installeren??? zijn er veel om allemaal te doen...
btw, ik heb al alle plugins gedownload...omdat dat de foutmelding is, 'extra plugins vereist' ==> media player, shockwave, flash, jave, realplayer, quicktime, etc...heb ik allemaal terug geïnstalleerd.
wa nu gedaan? btw, moet dan elke bezoeker dat doen om die muziek te beluisteren. (midifiles lukken wel) en de muziek die bloggen.be zelf aanbiedt lukt ook!!
uiteraard lukt het ook als ik het link naar een site waar ik de muziek geüpload heb, maar dat is niet mijn bedoeling...

weet er niemand de oplossing voor mijn probleem...plzzzzzzz

Hallo,


U kan misschien uw vraag stellen op het forum van Firefox hier de link

http://www.mozbrowser.nl/forum/index.php


Pépe

mja, maar ik denk niet dat het probleem 'firefox'-gerelateerd is, aangezien het met IE ook niet lukt, niet bij mij thuis, en ook niet bij kennissen die uitsluitend IE gebruiken.
mvg,
Box
toch bedankt voor de tip!!
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!