link onderlijnen

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Beste,

als ik in een postje een link naar een site maak dan verschijnt dat stukje tekst in een lichtjes andere kleur en een ietsje kleiner.
Het is niet duidelijk dus voor de lezer dat er een link aan verbonden is. Op andere blogs zie ik die woorden onderlijnd staan, wat dus duidelijk aangeeft dat je kan doorklikken.

Kan dit in mijn blog www.bloggen.be/frisco ?

Dank alvast!

Hallo chopine,


De link die je maakt is die aanklikbaar en opent deze ook ?

Hoe is uw editor voor u als gebruiker ingesteld ?

Met welke browser werk je ?

Kan je mij op deze vragen een antwoord geven, zodat de oorzaak kan opgespoord worden.

Pépe

Dank vor de snelle reactie, Pépe.
De link opent idd., dat is niet het probleem.

Editor staat op Standaard
Browser is Explorer 9.0

Zie dit postje http://www.bloggen.be/frisco/archief.php?ID=1549178 van 03-01-2012, aanklikbaar is 'mijn beste vriendin Elly'

Groet,

Hallo chopine,


Heb via de bron de link eens bekeken, daar is niets foutief aan.

De oorzaak kan te vinden zijn bij IE9, met Firefox wordt de link weergegeven zoals je deze op andere blogs ziet.

Controleer of de "comptabiliteitsweergave is geactiveerd" in de adresbalk van IE9 vind je een gescheurd blad, is dit geactiveerd heeft het een blauwe kleur, anders grijs, als het grijs is, moet je op het gescheurd blad klikken dan wordt het blauw en is dan geactiveerd, zie rode pijl op screenshot.

[img]http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/10/381751.jpg[/img]

Dit is waarschijnlijk de boosdoener.

Pépe

Hey Pépe,

nee, blijkbaar is dit niet de oorzaak, gescheurd vierkantje staat in blauw.
Zie jij in mijn postje 'mijn beste vriendin Elly' onderlijnd staan? Ik heb het al op andere pc's gecontroleerd, nergens staat het onderlijnd.

Ik schrijf mijn tekst in Word, daar staat het onderlijnd. Ik kopieer het naar Bloggen, tekstje blijft onderlijnd, maar als ik dan mijn blog normaal open staat het niet meer onderlijnd. Wel als ik er met het pijltje naartoe op sta.

Raar. Hopelijk weet je raad.

Dank alvast voor je hulp,

groetjes,

Hallo chopine,


Sorry voor het wat laattijdig antwoord, maar heb dit zelf eerst op verschillende manieren moeten uittesten.

Het probleem is "Word" als je kopieert van "Word" wordt de link niet onderlijnd, met IE9, wel met Firefox, plaats je het rechtstreeks op uw blog, zal de link wel onderlijnd worden met IE9.

Pépe

Hartelijk dank Pépe, helemaal niet laattjdig vind ik dat.
Super service!

Groetjes,
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!