probleem met plaatsen van nieuwe teksten

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

bij het plaatsen van nieuwe teksten zowel in een nieuw als in een bestaand bericht verschijnen enkel de eerste regels voorafgaand door eenblanko gedeelte ter groote van deze tekst
weet hier iemand een oplossing voor

http://www.bloggen.be/schockaert
[quote="kris"]bij het plaatsen van nieuwe teksten zowel in een nieuw als in een bestaand bericht verschijnen enkel de eerste regels voorafgaand door eenblanko gedeelte ter groote van deze tekst
weet hier iemand een oplossing voor

http://www.bloggen.be/schockaert[/quote]


teves stond vroeger de rechter kolom vanaf bovenaan het eerste bericht en die komt nu enkel naast het laatste bericht

Hallo kris,


Maak je soms gebruik van de browser Internet Explorer 9 ?


Pépe

waarschijnlijk ik ben 14 dagen geleden overgestapt op een nieuwe pc

Hallo kris


In de adresbalk van Internet Explorer 9.

Is Vista op uw PC geïnstalleerd, open dan IE9 (Internet Explorer9) en klik op "Extra" in het menu en vinkt daar "Compatibiliteitsweergave" aan.

Is Windows7 op uw PC geïnstalleerd, open dan IE9, in de adresbalk rechts vind je volgende icoontjes: Zoeken, adresbalk met automatische aanvullingen weergeven (omgekeerd driehoekje), een gescheurd blad en een pijl die naar rechts wijst, zie rode pijl op screenshot.

[img]http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/8/353241.png[/img]

Het gescheurd blad bij u is waarschijnlijk niet geactiveerd en zal er grijs uitzien, klik nu op dit gescheurd blad dat nu blauw gekleurd wordt.

Nu zou het op uw blog moeten werken.

Pépe

sorry lukt niet
het stond grijs aangevinkt en heb het geactiveerd maar probleem is nog steeds het zelfde

Hallo Kris,


Blijft het hetzelfde als je uw blog opent, je moet wel eerst het oude verwijderen en dan opnieuw plaatsen.

Pépe

bij het aanmaken van een nieuw onderwerp komt er steeds maar een deel van de tekst zie test 1 op blog dit moet de volledige maand maart zijn
en test 2 was maart en april
maar komt er maar op tot den 23é
die rechter kolom komt steeds naast mijn laatste bericht.
datum en uur van elk bericht komt ook in de kader van de maand terwijl dit bij eerdere berichten gewoon rechts onder is.

of is het nu de bedoeling dat ik er alles af doe (eerdere berichten en fotos)

ks

Hallo kris,

Sorry maar het is een beetje zoeken naar de oorzaak.

Log eens in op uw blog.

Klik in het menu "instellingen"
Scrol naar "Soort editor (voor u als gebruiker)" hoe is deze ingesteld, kan je dit laten weten.

Maak je uw tabellen met "Word" ?

Pépe

hallo;

soort edittor staat op normaal (standaard)

bij de 2 testen heb ik de tabellen met "word" gemaakt omdat dit sneller gaat
ervoor altijd op blog zelf.
zal het nog eens proberen op blog zelf onder test 3

ok op blog zelf lijkt het te werken heb daarna nog eens geprobeerd via "word" en de problemen komen terug.
ik ga er nu alle kalenders afdoen en opnieuw proberen op hoop van zege

hoy pepe,

problemen lijken opgelost het zal dus aan het "word" bestand gelegen hebben.
met mijn nieuwe pc is dit natuurlijk een recentere versie (office 2010)
waarbij dit op mijn oude pc een voorhistorische versie was maar die werkte wel op deze blog .
zijn er mogelijkheden om word (office 2010) hier wel te gebruiken, of zou het enkel aan de tabellen liggen van "word".

Hallo kris,


Als Microsoft Office ( Word en Excel) op uw nieuwe pc was geïnstalleerd bij aankoop, is dit maar een proefversie en voor een bepaalde periode, nadien is dit aankopen of niets meer.

Als je zelf vroeger nog een oudere versie hebt met de licentienummer, bv 2007, kan je de proefversie van uw pc verwijderen en de oudere terug installeren.

U moet dan wel eerst de proefversie verwijderen, die kan je vinden via "configuratiescherm" → "programma's en onderdelen" en vind je daar als "Microsoft starter".

Als je via Word tekst of een tabel overbrengt naar uw blog, door te selecteren, kopiëren en plakken, is dit fout.

Word heeft namelijk verschillende onzichtbare codes aan boord, die niet geschikt zijn voor het internet en daarom de tekst soms niet goed wordt weergegeven op het blog.

Om tekst of een tabel over te brengen uit "Word" selecteer je de tekst of tabel, kopieer deze, gaat nu naar uw blog i.p.v. te "plakken" klik je op het vierkantje met de blauwe "W" in de editor, zie rode pijl op screenshot.

[img]http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/8/355205.png[/img]

De onzichtbare codes worden nu verwijderd en zal nu wel goed worden weergegeven op het blog.

Pépe

het is geen proefversie ik had nog een office 2010 liggen van op de laptop

ik heb het nog eens geprobeerd volgens uw uitleg hierboven maar het zelfde probleem komt terug.

maar zal zo ook wel lukken op blog zelf, het duurt alleen wat langer om de tabellen te maken.
alvast bedankt voor de hulp

grt ks
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!