OxyPass en reclame op Bloggen.be

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Hallo,

Over de reclame op Bloggen.be is er al veel gediscussieerd, maar jammer genoeg wordt de situatie er niet beter op. Vroeger had je een klein reclamebklokje bovenaan, and that's it. Weinigen die daar aanstoot aan namen. Tegenwoordig heb je:

- eerst een balk van Bloggen.be met reclame voor Seniorennet.be etc.
- dan 4 lijnen met reclame boven de titel van de blog
- daarna een banner tussen de ondertitel en het eerste artikel (niet altijd)
- en om af te sluiten zo maar eventjes 16 lijnen met reclame onderaan

En nu is er dus OxyPass aan 30 euro om dat allemaal eraf te krijgen. Maar ik ben geen 50+ dus al die andere voordelen van OxyPass zijn voor mij niet van toepassing. Ik wil gewoon de overvloed aan reclame van mijn blog. En daarvoor is 30 euro véél te veel geld. Dus vandaar mijn vraag: waarom geen vast tarief (bv. 5 of 10 euro) om je blog reclamevrij te houden? Dan kan je nog altijd speciale acties doen voor senioren zoals nu met OxyPass, maar dan geef je tenminste aan alle andere gebruikers ook de kans om die vervelende reclame uit te sluiten zonder dat je dan weet ik veel wat allemaal er moet bijnemen.

Graag snel een oplossing voor dit probleem, want zoals het nu is, met reclame tegen sexverslavingen e.d. over heel de pagina terwijl ik een milieublog heb, is het werkelijk niet meer te doen.

Met vriendelijke groeten,
Leavey

Beste,


Dit klopt niet, met een Oxypass kan men genieten van alles wat de Oxypass te bieden heeft.

Pépe

De voordelen van OxyPass, al dan niet voor mensen van 50+, wil ik niet in twijfel trekken. Het is en het blijft koppelverkoop. Ik vraag gewoon naar de mogelijkheid voor een blog zonder reclame, en ik wil daar gerust voor betalen. Maar ik moet al de rest er niet bij hebben. Zo simpel is het. En eigenlijk is dat niet meer dan normaal, gezien het reclameniveau de laatste tijd sterk is opgetrokken. Je kan niet eerst meer reclame voeren, om daarna een onredelijk hoge prijs vragen om er terug vanaf te geraken of het koppelen aan de verkoop van iets anders. Dat is niet eerlijk.

Vriendelijke groeten,
Leavey

Beste Leavey,

Als medewerker van OxyPass wil ik dit even verduidelijken. De OxyPass is bedoeld als steunkaart voor SeniorenNet. Je kan via deze kaart inderdaad gebruik maken van verschillende voordelen, maar dit is zeker en vast niet verplicht. Je kan dus bijvoorbeeld de OxyPass aankopen en enkel van het voordeel gebruik maken om jouw blog reclamevrij te maken. De andere voordelen zijn steeds vrijblijvend en er worden geen overige kosten enzovoort aangerekend. Ook als niet 50 plusser kan je de OxyPass aankopen.

Met vriendelijke groeten,

Lynn
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!