blog denieske

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

:( hallo ik doe mijn blog open en bijna al mijn beelden zijn weg,wat kan ik doen om die terug te hebben :cry:
groetjes
denieske

Hallo denieske,


Alle foto's op het blog worden terug weergegeven.

Pépe
dank voor het antwoord maar ik heb nog altijd geen beelden ,er staan er 2 op dat ik met image schack gedaan heb ,want met plaatjesuploud vragen ze altijd in te loggen en dan moet je een fotoalbum maken voor de beelden in te zetten ik kan geen zetten in mijn blog,weet ook niet wat te doen ik vond dat een goede ,ik heb dan een foto album gemaakt maar ik kan nog altijd geen in mijn blog zetten,weet jij daar raad op
groetjes
denieske

Hallo denieske,


Vergeet maar plaatjesupload.nl dit is overgenomen door Mijn Album.nl en die weten voorlopig niet wat ze willen, op het moment is daar ook de server uitgevallen, daarom rode kruisjes, foto's komen terug als de server terug online is.

U kan nu uploaden naar http://www.uploadplaatjes.nl/ is ook Nederlandstalig.

Pépe
dank voor het antwoord ik heb nu uploadplaatjes gebruikt en dat lukt goed ,zou ik mijn plaatjes nu kwijt zijn van plaatjesupload,dan zou ik proberen van die weg te doen en andere in te zetten,of wacht ik nog wat
groetjes denieske
:( hallo vraagje zou ik mijn plaatjes die er niet meer opstaan van plaatjesupload,allemaal weg doen en andere zetten,of zou ik nog wachten tot de server terug is?ik zou alles met plaatjesupload dan doen
groetjes
denieske :roll:
sorry had gemist met uploadplaatjes moet het zijn dat ik dan zou doen

Hallo denieske,


Ik begrijp niet goed wat je bedoelt, misschien iets duidelijker.

Pépe
ja zoals ik velede week gezegd had, dat mijn beeldjes allemaal weg zijn ,en ze zijn nog altijd niet terug ,vraag ik mij af of ze nog terug komen ,ik heb er nu al drie nieuwe met uploadplaatjes op gezet ,daarom vraag ik of ik die lege plekken van mijn beeldjes die ik niet zie terug komen, dat ik die zou weg doen en allemaal nieuwe zetten ,
ja nogal een uitleg hé hoop dat je verstaat wat ik bedoel
groetjes
denieske :roll:

Hallo denieske,



Of ze nog terugkeren, ik kan niet in de toekomst kijken, maar ik betwijfel het sterk.

Het kan nooit kwaad dat je de lege plaatsen verwijdert en deze foto's terug upload naar een andere free hosting provider zoals uploadplaatjes.nl.

Pépe
hallo pépé dank u voor de raad ,ik ga die lege plaatsen allemaal weg doen en er nieuwe inzetten met uploadplaatjes,wel spijtig dat ik mijn plaatjes kwijt ben ,want mijn pc is kapot geweest en ben die ook allemaal kwijt,dus maar nieuwe maken en nog wat zoeken wat ik nog zitten heb
nog een fijne avond
groetjes
denieske :wink:
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!