reklame

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

[b]Iemand heeft zonder mijn toestemming gewoon reclame op mijn blog geplaatst. Ik begrijp niet hoe dat kan, dat iemand zonder mijn inloggegevens onder al mijn blogs reclame kan plaatsen? Hoe kan ik dat verwijderen? Het lukt me niet om het te verwijderen. Kunt u me helpen a.u.b.
hartelijk groet ursula[/b]

Hallo ursula,


Gaat het hier over reclame boven de titel van uw blog en onderaan uw blog ?

Die kan je niet verwijderen, bloggen.be is gratis en van ergens moet er geld in het laatje komen om dit te kunnen onderhouden.

Pépe

[quote="Pépe"]Hallo ursula,


Gaat het hier over reclame boven de titel van uw blog en onderaan uw blog ?

Die kan je niet verwijderen, bloggen.be is gratis en van ergens moet er geld in het laatje komen om dit te kunnen onderhouden.

Pépe[/quote]
[b]Hallo pépe.
Ja dat begrijp ik ook wel dat zij de reclame rondom te blog mogen plaatsen, maar het zit gewoon in mijn blog zelf en dat kan toch alleen maar als zij mijn inlogcode weten? Kijk maar zelf het staat er helemaal onderaan.
www.bloggen.be/tilburg[/b]

Hallo ursula,


Bedoel je de reclame onder de pijlen, die kan je ook niet verwijderen, dit hoort bij de reclame op uw blog.

Pépe

Beste,

Ik heb ook regelmatig reclame staan tussen de tittel en het recentste bericht.

De reclame boven en onderaan vind ik ook niet erg, maar deze die er tussen staat vind ik wel heel storend.

Hierbij een printscreen.
[img]http://img541.imageshack.us/img541/1358/blogfm.jpg[/img]

[url=http://www.bloggen.be/fietsze/]fietsze[/url]

[quote]Beste,

Ik heb ook regelmatig reclame staan tussen de tittel en het recentste bericht.

De reclame boven en onderaan vind ik ook niet erg, maar deze die er tussen staat vind ik wel heel storend.
[/quote]

Beste klungelbeest,

op het ogenblik zie ik geen reclame staan tussen je tittel en het recente bericht.
Vrg. Swakke.

Bij mijn blog staat ook reclame ONDER de titel; zeer storend !
Hoe verwijder ik dit?

www.bloggen.be/modderfokkers/

www.bloggen.be/oigo/

Hallo a mie,


Ik zie bij beide blogs, nergens reclame onder de titel.

Pépe

Ik wel !
Niet elke keer als ik kijk maar meestal wel !

Annemie

Hallo a mie,


Maak eens een printscreen van deze reclame en stuur die eens door.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!