Nieuwe eigenaar

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Hoe kan ik mijn blog van eigenaar veranderen? Ik heb de persoon die ik als nieuwe eigenaar wil als co-auteur bijgevoegd, in de hoop dat die ook alles kon doen zoals de eigenaar, of dat ik dat tenminste zo zou kunnen instellen, maar dat blijkt niet zo te werken. Kan iemand hier achter de schermen misschien bij helpen? Ik ken deze persoon niet. Blog is bloggen.be/mijnblog. Alvast bedankt! (PS het zou nuttig zijn hier info over in de Help tekst te hebben staan, wat op dit moment niet het geval is - ofwel vind ik het niet)

Beste kiki


Zie http://www.bloggen.be/admin.php?state=5


Wel eigenaardig dat je iemand co-auteur zou maken, die je niet kent.

Nieuwe eigenaar, wil je dan af van uw blog, kan je deze ook verwijderen er staat toch niets op.

Hij die het wil overnemen indien dit de bedoeling is, kan ook wel een nieuwe blog starten.

Pépe
Ik gebruik het blog niet, en de persoon heeft me gecontacteerd om het te kunnen overnemen onder die naam. Als ik de naam vrijgeef kan hij misschien niet onmiddellijk vrijkomen (afhankelijk van hoe dit werkt bij bloggen.be) of door iemand anders worden ingenomen, wat natuurlijk niet de bedoeling is.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!