Reklameblokken

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Heb niets tegen reclameblokken (het geld moet ergens vandaan komen),maar er verschijnt nu vanonder een blog die breder is dan mijn indeling van mijn blog en dat verstoord heel de harmonie van mijn blog. Is daar iets aan te doen?
http://bloggen.be/handinhand

groetjes
oxhy

Aan het blogteam,

Heb deze avond om 22 uur hetzelfde vastgesteld op mijn blog.
Mag ik aan de webmaster vragen om geen reclame boodschappen toe te laten die groter zijn dan het middenvak. Dit verstoort de ganse lay-out van het blog. Bovenaan is de reclameboodschap kleiner dan in het middenvak onderaan, waarom dan groter in het middenvak?
Ik heb geen probleem met de reclame boodschappen op zich, maar de boodschap van Belambra was 728x90 pix groot.
Ik hoop dat hieraan iets wordt gedaan!
Heb een printscreen gemaakt indien nodig.

Groeten,

Renic
www.bloggen.be/Schriek
Hallo,
Vanmorgen stond er andere reklame onderaan mijn blog van handin hand en die was niet breder dan het middenblok en dat is ok, op mijn andere blogs daarentegen blijft voorlopig hetzelfde probleem ( reklame breder dan mijn middenblogs) waardoor het rechterblok helemaal uit het gezichtsveld is.

Groetjes
oxhy

Hallo oxhy,


Kan de URL's van die blogs een doorgeven?

Pépe
Hallo Pépe,

Kom juist thuis en ben ommiddelijk gaan kijken en voor mijn part is het nu oke..... het reklameblok niet breder dan het middenblok,........
maar op uw vraag te komen, hoofdblogs is steffi, danalodewyks, handinhand en miniemenenaspiranten .

Groetjes

Jan

Hallo oxhy,


Ik heb dit gemeld aan de webmaster, zodat dit in de toekomst kan vermeden worden.

Er waren nog bloggers mij dit hebben gemeld.

Pépe
ok,
bedankt Pépe

jan& oxhy
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!