Plaatsen van foto in bericht

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Hallo,

Ik ben hier nieuw en heb een rpobleempje. Ik wil nu een foto plaatsen in mijn bericht dmv %%%FOTO1%%%. Ik voeg ook de foto toe via bladeren vanop mijn harde schijf. De foto komt te staan in het klein links van mijn tekst. In mijn tekst staat dan wel: %%%FOTO1%%%
Wat doe ik verkeerd?
En hoe kan ik een foto groter maken in mijn berichten alsook in de kolommen links en rechts?
Alvast bedankt

Beste,


De bedoeling van het plaatsen van een afbeelding met de code %%%FOTO...%%% is, dat de foto geplaatst wordt op de plaats in het bericht dat je zelf kiest.

Uitzondering: om dit te bekomen moet men minstens twee of meerdere afbeeldingen met deze code plaatsen, plaats je maar één afbeelding, wordt de afbeelding automatisch verkleind naar een breedte van 150 pixels en plaatst zich steeds links bovenaan uw bericht, deze afbeelding is wel aanklikbaar naar het origineel formaat.

Plaatst men afbeeldingen van u harde schijf via bladeren, voor één afbeelding, idem als hierboven, meerdere afbeeldingen plaatsen zich onderaan het bericht.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!