Skype

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Bij het plaatsen van een bericht met GSM nummer verschijnt in de tekst op het blog een Belgische vlag vóór het gsm nr. en een groen telefoontje erna. Men kan er op klikken om te telefoneren met "SKYPE" :?: :?:
Ik wil dit niet, maar kan het niet wegkrijgen, en wat zijn de gevolgen als iemand toch op het nummer klikt :?:

Opapat.

www.bloggen.be/opapat

Hallo opapat,


Waar vind ik dit juist op uw blog.

Maar dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening, kan er wel niets gebeuren, daar het gebruik van skype van pc naar pc gratis is en om een privé nummer te kunnen bellen moet men een belkrediet hebben.

Pépe
Hallo Pépe,

Als ik avondmarkten aankondig op mijn blog zoals op mijn laatste item voor 1 & 2 mei zet ik altijd een gsm nr. bij waar de mensen inlichtingen kunnen inwinnen.
Ondertussen heb ik gemerkt dat ALLE telefoonnummers er zo opkomen, ook die in mijn archief.
Heb een nieuwe PC met WIndows 7 en nieuwe MS office, en gezien ik Skype gebruik zou het kunnen dat dit nu standaard regel geworden is.
Ik heb het ondertussen ook al gezien bij bezoek aan bepaalde websites, dus het zal wel normaal zijn zeker?
Bedankt in elk geval om te reageren, maar ben toch benieuwd of er nog mensen zijn met deze verandering, het zal wel niet bij mij alleen zijn, denk ik toch.

www.bloggen.be/opapat

Opapat.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!