uitzicht blog veranderen

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Hallo,

Ik zou van mijn blog ook de linkerkolom willen verwijderen, alleen is mijn gastenboek, bezoekersaantal, links, enz dan verdwenen ..
Graag had ik dit alles in de middenkolom geplaatst, kan dat? Hoe doe je dat? Want van al die htm-codes begrijp ik echt niets...
Kan iemand mij hiermee uitvoerig helpen?

Alvast bedankt !!!
Nele

Beste Nele1,


Als je een blog aanmaakt, heeft men standaard een middenvak en een L & R
kolom.


Via "instellingen" kan je hetzij de L of R kolom verwijderen, maar niet beide.

Pépe

Bedankt voor het snelle antwoord, maar als ik nu bijvoorbeeld alles verwijder uit mijn linkerkolom dan wordt die toch smaller?
Kan ik dan eventueel het gastenboek, bezoekersaantal in het midden plaatsen?
Alvast dank
Nele

Beste Nele1,


Dit gaat u niets opbrengen.

Pépe

Hoe bedoel je? Kan ik de code's van het gastenboek en bezoekersaantal plakken in de middenkolom? Zoja, waar kan ik die eventueel vinden? Ik zou het toch graag eens zo proberen.... En als ik alles verwijder uit mijn linkerkolom, wordt die dan smaller? Zoniet heeft het zeker geen zin om alles te verwijderen....

Het is mijn bedoeling van één startblad te maken, met dan de onderverdelingen naar de verschillende thema's (reisverslagen, bloemen, enz..) zoals je kan zien in verschillende andere website's, en mijn links allemaal in één... Denk dat het zo wel overzichtelijker zal overkomen, zoniet dan plaats ik alles gewoon terug zoals het nu is...

Alvast bedankt voor de hulp hoor !!!
Groeten Nele1

Beste Nele1,


Omdat allemaal te verwezenlijken, moet je u een website aanmaken en geen blog.

Een blog heeft een standaard lay-out, waarvan je het uitzicht kan kiezen, wijzigen en via "instellingen" een paar wijzigingen aanbrengen.

Alsook geavanceerd - uitzicht kan je aanpassen, als je voldoende kennis hebt van html, maar volgens uw eerst bericht hebt je dit niet.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!