blogadres veranderen

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Beste, ik heb een blog met de volgende code : bloggen.be/katarina0610/katarina

Ik had deze code aan een paar familieleden gegeven, maar die maken misbruik van het geschreve en er is nu ook zware ruzie.

Ik zou dus van blogadres willen veranderen liefst zonder alles kwijt te zijn.

Is zoiets mogelijk ? Anders kan ik niet meer schrijven op mijn blog.

alvast bedankt

Katrien

Dat kan via instellingen.

bloggen.be/katarina0610[b][color=red]/[/color][/b]katarina --> een blogadres met een "/" in kan toch niet? :?:

volgens mij staan er een paar letters te veel in het adres...

Ik liet een paar letters weg en kwam terecht in Zuid-Afrika.
Karel heeft het bij het rechte eind...
een oplossing is ook een wachtwoord instellen...maar dan kunnen alleen bevoegden het blog bekijken !

mvg

Rob

www.bloggen.be/satijnenvleugels
www.bloggen.be/droomvallei

hallo, mijn blogadres is dus bloggen.be/katarina0610
sorry had er ietske teveel aan toegevoegd.

Wat ik wil bereiken is dat dit adres niet meer beschikbaar is. Ik heb in de instellingen geprobeerd een ander adres in te geven : het zou moeten worden bloggen.be/filou2003
toen ik dat gedaan had, bleeft de oude blog nog beschikbaar en een nieuwe ook maar daar waren mijn foto's en zo niet zichtbaar op.

K heb het dan weer naar het oude adres gezet met een wachtwoord. Maar ik denk niet dat ik daarmee bereik wat ik wil bereiken. Want mijn adres is nog altijd beschikbaar

Kan er mij iemand op de goede weg zetten, want ik ben nogal aan het foefelen denk ik. ik wil dus een nieuw adres waar alles hetzelfde in blijft (foto's) , en mijn oude blog mag niet meer beschikbaar zijn.

Beste Katarina,


Wat je is overkomen is gans normaal, als je uw blogadres verandert blijft het oude blogadres nog voor een uur of 12 ter beschikking.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!