opmaak instellen

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Hey,

Ik heb enkele berichten gezet op mijn blog, maar ik heb problemen met de opmaakknoppen bovenaan in de balk.

Voorbeeld: uitlijnen (centreren, links, rechts) gaat niet voor delen van mijn bericht, enkel voor de volledige tekst.

Nog iets anders: ook lettertypes, lettergrootten kan ik bij getypte tekst niet wijzigen. Als ik selecteer en iets anders kies, blokkeert het gewoon.

Ik vind dit toch niet normaal, en een heel groot MIN-punt tov een blog maken met MSN.a

Hallo Sofie,

Of bloggen.be minpunten heeft tegenover een blog bij MSN, laat dat u overtuiging zijn, maar niemand wordt verplicht hier een blog aan te maken.

Dat je delen van u tekst niet kan uitlijnen, u weet toch alvorens uit te lijnen dat men eerst het gedeelte van de tekst moet selecteren.

Wat lettertypes en grootte betreft, komt omdat je met de browser IE7 werkt. U kan dit oplossen door gebruik te maken van:
► Html code
► Tekst voor te bereiden met Word
► Firefox op uw PC te installeren.
► IE7 terug te verwijderen, dan bekomt u terug IE6

Het probleem stelt zich alleen bij IE7.

Pépe

Juist....

En inderdaad ik kan beamen dat de opmaak in een MSN Blog (ook) perfect verloopt, maar HIER DUS OOK...zoals pepé uitlegt.

Maar laat ons de modules toevoegen eens bekijken...dan kan je hier nogal wat meer fantaseren om zaken in je zijkolommen te zetten, dan dat je bij MSN kan. (veel omslachtiger en moeilijker te vinden voor een leek.)

Dus je internetbrowser aanpassen en Bloggen is een DEUGD om mee te werken.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!