wie kan mij helpen met mijn foto's

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Hallo iedereen,
Ik heb sinds een kleine maand mijn eigen blog hier en heb er al tal van foto's opgezet. De meeste foto's komen er standaard "liggend" op wat niet echt mooi oogt. Ik heb al van verschillende kennissen die opmerking gekregen. Kan iemand mij vertellen hoe ik de foto's kan draaien zodat ze rechtop komen te staan?

Alvast bedankt

Hallo

Als het goed is,heb je de foto`s opgeslagen bij "je afbeeldingen" of "mijn dokumenten" op je PC.
Als je daar op een betreffende foto die liggend is met je rechtermuisknop klikt zie je staan "rechtsom draaien" en "linksom draaien".
Doe dat eens en als het staand is,is het OK.
Daarna kun je ze op je blog volgens de gebruikelijke wijze toevoegen.

Groetjes
Syl

Hallo kindergrime kerenza,

Ben eens op uw blogje gaan kijken, ik zie niet welke foto op uw blog je zou kunnen draaien.

Maar zie wel verschillende animatieafbeeldingen die niet bewegen.

Als je animatie (gif bestandjes) op uw blog wenst te plaatsen, moet je die eerst zelf opslaan op uw [b]eigen[/b] harde schijf, kopiëren van een site is verboden zonder toelating van de webmaster, dit laatste tussen haakjes, met kopiëren zou je wel eens voor een verassing kunnen komen te staan.

Als uw animatie op uw harde schijf hebt opgeslagen kan u deze in uw zij kolommen plaatsen via ► personaliseer ► foto, klikken op één van de pijltjes, voor ze dan te plaatsen plaatsen via ► bladeren, moet het vinkje bij [b]verkleinen [/b]uitvinken, want animatie die verkleind wordt zal niet meer bewegen.

Wenst u animatie te plaatsen in uw middenvak, moet je ze eerst uploaden voor een internetadres, op die manier zullen zij ook bewegen.

Als je hier verdere vragen over hebt, hoor ik het wel.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!