TEKSTKLEUR

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Dag beste mensen, dit is een vraag over wat betreft de tekstkleur op mijn blog. Zoals steeds gebruik ik de kleur donkerblauw
3A62F9 van ADOBE wat me tot dusverre goed gelukt is. Eigenaardig is het feit dat voor mijn 3 laatste berichten die ik plaatste die tekst op mijn blog in het wit verschijnt. Ik heb allerlei methoden geprobeerd via wijzigen, maar steeds opnieuw verschijnt die tekst in het wit. Wat kan daarvan de oorzaak zijn,licht de fout aan mijn PC, of zit de fout bij het manneke zelf. Om eerlijk te zijn moet ik zeggen dat ik de laatste tijd er wel eens meer naast zit, en ikzelf aan de basis lig van een domme fout,
(de ouderdom zeker?) Mag ik daarom in dit verband nogmaals een beroep doen op jullie kennis en welwillendheid om mij nog eens uit de nood te helpen, alsjeblief.
(ook hier lukt het me niet een kleur te kiezen voor deze tekst)
Met al mijn dank.
interesse.
Beste,


Log eens in op het blog en via het menu "instellingen" openen, scrol naar onder tot "Soort editor (voor u als gebruiker" weet nu eens te vertellen hoe deze is ingesteld.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!