foto bovenaan lukt mij niet...

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

hallo,

ik probeer dit dus ook uit om bovenaan mijn Blog een foto te plaatsen ik ga dus naar toevoegen, daar voeg ik gewoon een foto van mijn harde schijf toe scrol dan naar beneden en vink het vakje aan" altijd bovenaan" dan klik op toevoegen , maar de foto staat gewoon in een kader zoals ik doe bij een bericht!? wat doe ik verkeerd?

grtjs Marleen

Hallo Marleen,

Je doet eigenlijk niets fout, kan je uw blogadres eens meedelen om dit eens te bekijken.

Pépe

hallo pépe,

jahoor dat is www.bloggen.be/marleen2008

Hallo Marleen,


Dit is toch geen foto die daar bovenaan staat, dit zijn linken naar een andere website "kindje op komst"

Pépe

jaja dat klopt dat zijn de leeftijden van mijn opvangkindjes, maar ik wou er een foto boven plaatsen of kan dat niet als die linken er staan!
misschien zit daar het probleem he!

Hallo marleen,


U hebt dit waarschijnlijk reeds aangevinkt als steeds bovenaan.

Pépe
oeps dat klopt "plaatsje vrij staat aangevinkt al "
das nie slim van mij , moest ik geweten hebben :oops:
sorry hoor! :roll:

Hallo Marleen,


Je kan nog altijd een foto plaatsen in de ondertitel van het blog.

Maar dan moet je de foto wel uploaden voor een internetadres.

Pépe

ja kan ik ook nog doen , maar ik heb het een beetje proberen op te lossen! zoals je kan zien op mijn blog heb ik alles in het midden willen zetten, die foto's dat lukte! de tekst knipte ik (die stond in het blauw en boven de foto's) en ik zette die onder de foto's maar.... ik kan die nie copieren om in een ander kleur te plaatsen en ik krijg het ook niet in het midden!
en die kleine afbeelding van "welkom" wil ik ook graag in het midden plaatsen maar die krijg ik nergens te zien wanneer ik alles wil wijzigen!
tkomt beetje moeilijk zekers mijn uitleg :roll:
www.bloggen.be/marleen2008

Hallo Marleen,


Het is mogelijk dat er functies niet functioneren met de browser die je gebruikt, schakel dan over naar een andere browser, om dat te bekomen wat je wenst.

Als je maar één foto plaatst, zoals uw "welkom" die kan je niet verplaatsen, die blijft steeds links bovenaan het bericht staan.

Je kan dit wel omzeilen met de foto van "Welkom" 2 maal te plaatsen in het zelfde bericht en één te centreren en de andere dan te deleten.

Pépe

ok pépe, dankjewel voor uw goede uitleg :!:
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!