Lege blogs

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Hey,
Zo nu en dan open ik willekeurig een aantal blogs om eens te kijken wat er zoal in staat, hoe het gepresenteerd is, enz enz... Ik ga dan gewoon af op de titel. Het valt me op dat er enorm veel lege blogs zijn, of blogs met alleen de algemene aanwijzingen, of blogs met 1 artikeltje dat dan 5 jaar oud blijkt te zijn.
Wordt hier nooit in gekuist ?
Bart

Hoi Bart,

ik heb mij ook een tijdlang doodgeërgerd aan al die lege of meer dan vier tot zes-jaarlang verwaarloosde blogs, wat jij schrijft is dus zeer herkenbaar.

Eigenlijk vraag ik me af of het publiceren van een lijst waarop [b]AL DE BLOGS[/b] wel nodig is. Ik zie op andere blogplatforms dat dit ook niet altijd gebeurt.

Door enkel de meest recent bijgewerkte blogs, de meest recente reacties en de nieuwe blogs te publiceren, zou men vermijden dat "wandelaars" zoals jij, Bart, en ik en velen keer op keer voor Piet Snot staan wanneer zij een zgn. "inslaande" titel openen.
Zo zou men ook vermijden dat daarover wordt gezeurd, wat ik hier dus ook doe en deed, jawel.

Ik bracht dit [i]je-m'en-foutisme[/i] laatst nog te berde op SeniorenNet. Daar gaf men mij te verstaan dat "de webmaster (ook webmaster van Bloggen) er niet om geeft, dat ze (die verwaarloosde blogs) niet in de weg staan, dat er dus niet hoeft gekuist te worden". Tja...

Tip: webmaster, publiceer enkel lijsten van actieve blogs, ruim bekeken zou ik suggeren:

A. waarop minsten één log/bericht is geplaatst binnen 1 week na de startdatum
B. waarop het laatste bericht hooguit 6 maanden oud is

Ik wil zeker niet voorstellen dat blogs dienen verwijderd te worden, jeetje nee, wie ben ik om daarover te oordelen, alleen: dat de geïnteresserde lezer die verwaarlooste blogs niet per ongeluk aanklikt. De blogger zelf kan er uiteraard ten allen tijde bij.

Ook zou het nuttig zijn wat meer [b]in de kijker te plaatsen hoe men een blog kan verwijderen[/b]. Velen willen het wellicht, of hebben het ooit gewild, maar zijn het ww kwijt e.d.m. en... van uitstel komt afstel, toch?

Dank aan moderator en webmaster, vriendelijk gegroet,
scrib
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!