Een slotje

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Kan er mij iemand vertellen hoe ik een slotje kan plaatsen op mijn blog omdat er nogal persoonlijke foto's op komen te staan en heb niet graag dat iemand ze overneemt.
Dank U
Annie


http://www.bloggen.be/tamme_ratjes/

Hallo Ratties,


In het menu klikken op "instellingen"

Scrollen naar "afscherming persoonlijke blog".

Hier kan je het blog beveiligen.

Pépe

Hartelijk bedankt Pépe. :wink:

Eigenlijk bedielde ik zodat niemand mijn foto's kan copieêren.

Hallo Ratties,



Je zou met een script rechts klikken op het blog kunnen uitschakelen, maar dat brengt niet veel meer.

Sedert de komst van Windows Vista, later Windows7 en Windows8 hebben deze besturingssystemen een knipprogramma aan boord, zodat het zelfs voor een leek een klein kunstje is uw foto's te kopiëren.

Een mogelijkheid is nog er copyright of een watermerk op te plaatsen, maar met een eenvoudig fotobewerkingsprogramma haalt men dat er zo af.

Dit alles is niet alleen mogelijk op de blogs maar ook op iedere website.

Besluit: als je u tegen bovenvermelde wil beschermen is er maar één oplossing, het blog beveiligen.

Pépe

Ik had gedaan wat jij zei maar ik geraakte in paniek omdat ik ineens niet meer op mijn blog kon en daarom heb ik alles terug gezet zoals voorheen.
Ik was in paniek.
Er was iets met een wachtwoord, ik snapte er niks van.
kan je me dat mss beter uitleggen, ik ben niet van de slimste wat blogs betreft. :oops:
Gewone foto's mogen overnemen maar niet mijn persoonlijke foto's, heb ik liever niet.
Groetjes
Annie

http://www.bloggen.be/tamme_ratjes/

PS: Ik krijg dit venster als ik doe wat je zegt:


Server www.bloggen.be op HTTP Auth Test-1005 vereist een gebruikersnaam en wachtwoord.

Waarschuwing: deze server vraagt om uw gebruikersnaam en wachtwoord op een onveilige manier te verzenden (basisverificatie zonder beveiligde verbinding).

Beste,


Het is wel normaal, wanneer u blog beveiligd is, dat je moet inloggen om op het blog te komen.

Uw gebruikersnaam is steeds de titel van het blog, voor u is dit: Tamme_ratjes

Het wachtwoord is dat wat je bij het instellen van het "afscherming persoonlijke blog" zelf gekozen hebt.

Als je op deze wijze uw blog beveiligt, kan het blog geopend worden door zij die deze inloggegevens kennen, door niemand anders.

U kan niet alleen uw persoonlijke foto's beveiligen, het volledige blog wordt beveiligd.

Iets afzonderlijk op het blog beveiligen is niet mogelijk.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!