tabellen invoegen

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Beste, ik zou graag tabellen opgemaakt in excel in de blog invoegen, maar dit lukt niet. Een gedeelte van de tabel staat er wel maar dan niet in de layout die in de excel file staat( kolommen en rijen hebben allemaal dezelfde afmeting). Het is waarschijnlijk niet mogelijk om een groot excel blad met kopieer en plakken volledig in te voegen.Een tabel via Word invoegen is ook niet evident.
Dan maar tabellen maken en die invullen. Maar hier zijn schijnbaar ook beperkingen of maak ik beginnersfouten?
Graag had ik een tabel waar niet ieder kolom en rij gelijk zijn.
Ik kan wel met een bepaald icoontje een tabel aanmaken maar wanneer ik deze wil aanpassen kan dit enkel maar per enkele rij of een cel. Om zo een kalender voor een gans jaar te maken is dit niet handig.
Kan men ook bepaalde stukken met kopieren en plakken aanmaken?
Als ik rechts klik in het invulveld in de tabel en één van de mogelijkheden activeer krijg ik een foutmelding.
De bedoeling is om op het centraal gedeelte een soort kalender te maken met vakken waarin staat welke activiteit er is.
Bij het aanmaken van een kalender in één van de zijkolomen kan ik geen vakken maken om iets in te vullen.

Wat doe ik verkeerd, of is het gevraagde niet mogelijk?

Het is een absolute noodzaak. Bloggers die het niet doen krijgen op hun blog duizenden spamberichten.
Dit is enerzijds zeer belastend voor onze servers, maar anderzijds geeft het ons een negatieve ranking in Google, waardoor de blogs minder goed gevonden worden.
Bovendien geven die duizenden spamberichten enkel maar last voor de blogger zelf. Het probleem is vooral blogs die daarna niet meer onderhouden worden en zo compleet vollopen.

Beste,


En wat is dan de absolute noodzaak ???


Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!