ondertitel vergroten en mijn favorieten toevoegen, foto

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Hallo

Na veel zoeken heb ik toch iets van het uitzicht van mijn blog kunnen veranderen en is de hoofdtitel nu veel groter ':D'

Kan k bij de ups en downs, de hele santeboetiek :-)" een echte smiley zetten? nu zie ik alleen een dubbel punt, een streepje en gesloten komma


verder wou ik ook mijn favorieten toevoegen aan de zijkant maar dat staat niet tussen personaliseer van mij. Moet ik dit dan doen met een vrije tekst? en hoe moet ik dit doen? (zoveel ken ik er nog niet van ...)

anderen kunnen mijn blog niet bij hun favorieten zetten

kan ik ook een foto nast mijn blogtitel thuisonderwijs zetten?
en indien dit niet kan, kan ik ook een actieve blogtitel hebben?
daarmee bedoel ik dat bv het woord thuisonderwijs rond gaat van rechts naar links, ik zou dan nog iets naast typen zodat men continu iets kan lezen terwijl dit in beweging is, als u begrijpt wat ik bedoel ':oops:'
en als dit niet zou lukken, kan ik dan mijn blogtitel centreren? en hoe?

jah, sorry dat ik zoveel vragen op u afvuur

Dit is mijn blog

http://www.bloggen.be/kiam/

alvast bedankt ':!:' :P :|

Beste Carla3,

1. Smiley kunnen alleen geplaatst worden met de browser Internet Explorer.

2.Favorieten kan men wel toevoegen via "Personaliseer" met "Lijst van Links" en geef deze de titel "Favorieten"

3.Andere kunnen uw blog voorlopig alleen met de browser Internet Explorer op hun blog plaatsen.

4.Je kan een lichtkrant laten bewegen in uw titel, via menu en "Instellingen" en uw titel te plaatsen tussen <marquee>Uw titel </marquee> zie ook:

http://mailgroepbloggen.seniorennet.be/ ... tkrant.pdf

Ik hoop dat ik alle vragen heb beantwoord, maar in het vervolg liefst vraag per vraag.

Pépe

ok, thx

zal het deze week uitproberen.

en in het vervolg stel ik 1 vraag per keer :oops:
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!