Foto aanklikbaar of gewoon direct op formaat

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Beste,

Als ik meerdere foto's oplaad dan komen die groot online en kan ik ze alsnog aanpassen. Interessant is als je dan een tabel invoegt dat je ze daar kan naartoe verplaatsen.

Vraag: als ik soms maar 1 foto oplaad dan is die

-verkleind weergegeven, en niet aanklikbaar
-soms verkleind en wel aanklikbaar tot grotere weergave
raak ik niet direct aan uit
en wat als je 1 foto direct in groter formaat wil hebben ?

alvast dank voor eventuele reacties.

mvg,

roger1
Tienen

Beste Roger1,


Als één foto geplaatst van uw harde schijf op de server van bloggen.be, wordt die altijd verkleind naar een breedte van 150 pixels en zou altijd moeten aanklikbaar zijn naar de originele grootte.

Nu oplossen van uw probleem, om toch één foto te plaatsen en weer te geven op het blog in originele grootte.

Plaats deze foto 2 maal, als het bericht met deze foto's zijn toegevoegd, klik in het menu op wijzigen, naast de titel van dit bericht, klik op "wijzigen" delete nu één foto van de 2 en vervolgens klik je onderaan op de "2de wijzigen"

Er wordt nu maar één foto weergegeven in de originele grootte.

Pépe
Hallo dag Pépé,

Bedankt voor de snelle reactie.
Is een goed idee om de foto twee keer in te voegen en daarna eentje te schrappen.

Ik heb ook gemerkt dat als er al een bericht online staat en je wil meerdere foto's invoegen je alleen maar de mogelijkheid krijgt, of althans het beeld bij wijzigen om slechts één foto op te laden.
Dat heb ik omzeild door de tekst te kopieren. De desbetreffende inlassing te verwijderen en gewoon snel opnieuw te starten zodat ik het scherm krijg om meerdere foto's in te voegen.
Het is gewoon een kwestie van wennen en zoeken, ik zal dus waarschijnlijk naar de toekomst nog wel een aantal keren beroep moeten doen op het forum. Iemand die dit gewend is speelt daarmee voor anderen is het zoeken of het forum raadplegen.

Belangrijkste is dat de zoon momenteel toch aardig tevreden is.
Er zijn ook al contacten gelegd met een aantal andere atleten, het is dus een blog die nog in z'n kinderschoenen staat :)

met vriendelijke groeten,

roger1
Tienen
www.oorbeek.be
[color=red]Mailadres werd verwijderd door moderator[/color]
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!